İZGAZ Çağrı Merkezi’nden dev adım!

İZGAZ Çağrı Merkezi’nden dev adım!

Yılda yaklaşık 400 bin çağrıya cevap veren İZGAZ Çağrı Merkezi’nin santral sistemi ve Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) uygulaması baştan aşağı yenilenerek, çok daha hızlı ve esnek bir sisteme kavuşturuldu.

İZGAZ Çağrı Merkezi’nden dev adım!

Yılda yaklaşık 400 bin çağrıya cevap veren İZGAZ Çağrı Merkezi’nin santral sistemi ve Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) uygulaması baştan aşağı yenilenerek, çok daha hızlı ve esnek bir sisteme kavuşturuldu.

İZGAZ Çağrı Merkezi’nden dev adım!
11 Temmuz 2018 - 13:52

Gelişmiş altyapısıyla birlikte canlı operatör sayısı 12’ye çıkarılarak, daha önce 15 analog hat, 15 port IVR (Interactive Voice Response – Sesli Yanıt Sistemi) ve 8 canlı operatörden oluşan İZGAZ Çağrı Merkezi, 40 dış hat (40 port IVR) ile aynı anda 40 eş zamanlı aramaya otomatik yanıt verebilecek seviyeye ulaştırıldı.
1 Temmuz 2018 tarihinde uygulamaya alınan Çağrı Merkezi Sistemiyle, müşteri memnuniyetinin daha da arttırılması hedeflenirken, yapılan bu yatırımla Kocaeli halkına İZGAZ Çağrı Merkezi’nden daha kesintisiz, net ve kaliteli hizmet verilmesi sağlanacak.

 

YORUMLAR

  • 0 Yorum
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR x
TEMPO ATLETİZM ATA'YA KOŞTU
TEMPO ATLETİZM ATA'YA KOŞTU
KENTİN YARARINA OLANI DESTEKLER, ZARARINA OLANIN KARŞISINDA DURURUZ
KENTİN YARARINA OLANI DESTEKLER, ZARARINA OLANIN KARŞISINDA DURURUZ