EYLÜL AYI RAPORU AÇIKLANDI
Başbakanlık Halkla İlişkiler Daire Başkanlığı tarafından BİMER’e yapılan şikayetler ve verilen cevaplar; sayı, tür, konu dağılımı ve başvuran kişilerin yaş/cinsiyet/eğitim durumlarına göre kategorize edilerek eylül ayı BİMER istatistik raporu olarak yayınlandı. Raporda Kocaeli’de BİMER şikayetlerine en kısa sürede cevap veren kamu kurumunun Kocaeli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği olduğu belirtildi. Konu hakkında açıklama yapan Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreteri Op. Dr. Şenol Ergüney, “Genel sekreterliğimiz ve bağlı sağlık tesislerimizde hasta, çalışan hakları ve güvenliği birimlerimizde SABİM, BİMER, CİMER ve benzeri şikayet ve önerilerin kısa zamanda değerlendirilip süratle cevaplanmasına ölçüde önem veriliyor” dedi.
3 GÜNDE DEĞERLENDİRİLİYOR
Op. Dr. Şenol Ergüney şöyle devam etti: “Kalite politikalarımız çerçevesinde belirlenen hedeflerimiz doğrultusunda, en geç 3 gün içinde gerekli değerlendirmeler yapılıyor, şikayetler konularına göre tasnif edilerek gerekiyorsa 15 sağlık tesisine iletiliyor. Bilgi edinme ve dilekçe başvurularının talep, istek ve şikayet konularına gereken hassasiyet gösterilerek yasal en kısa süre içinde cevaplanmasını sağlıyoruz. Başvuruların yaklaşık yüzde 60’ı ise genel sekreterliğimiz tarafından cevaplanıyor. Tesbit edilen sorunlarla ilgili iyileştirici düzenlemeler iş programına alınıyor. Ayrıca genel sekreterliğimiz ve hastanelerimizin web sitelerinde yöneticiye mesaj yoluyla direkt ulaşmayı sağlayan bölümler aktif olarak kullanılıyor.”
YORUMLAR