KOTO: ‘Kocaeli’de işletmeler için marka...
Reklam

KOTO: ‘Kocaeli’de işletmeler için marka olma zamanı!’

KTO’nın, kentimize daha çok marka işletme kazandırmak amacıyla hazırladığı ‘Kocaeli’de işletmeler için marka olma zamanı!’ isimli projesi Doğu Marmara Kalkınma Ajansı’nın teknik destek programına alındı

KOTO: ‘Kocaeli’de işletmeler için marka olma zamanı!’

KTO’nın, kentimize daha çok marka işletme kazandırmak amacıyla hazırladığı ‘Kocaeli’de işletmeler için marka olma zamanı!’ isimli projesi Doğu Marmara Kalkınma Ajansı’nın teknik destek programına alındı

KOTO: ‘Kocaeli’de işletmeler için marka olma zamanı!’
22 Eylül 2018 - 12:15

Gerek ulusal, gerek uluslararası çok sayıda önemli yatırıma ev sahipliği yapan kentimizin, ülke ekonomisine daha fazla katkı sunabilmesi için; mevcut işletmelerin markalaşma bilincini ve marka işletmelerin sayısını artırmayı hedefleyen Kocaeli Ticaret Odası, 3 aşamalı vizyon bir proje başlattı. Doğu Marmara Kalkınma Ajansı’nda düzenlenen protokolle teknik destek programına da alınan projeyi, KOTO adına Yönetim Kurulu Başkan Vekili Volkan Yılmaz, Marka adına Genel Sekreteri Dr. Mustafa Çöpoğlu imzaladı.

50 İŞLETMENİN KATILIMIYLA…

KOTO Genel Sekreteri Mert Anlıpak’ın da yer aldığı törende, 3 aşamalı projeyle ilgili kapsamlı bilgi veren KOTO Başkan Yardımcısı Volkan Yılmaz, “Eğitim, danışmanlık ve analiz süreçlerini kapsayan ‘Kocaeli’de işletmeler için marka olma zamanı! isimli projemiz MARKA Teknik Destek Programı’na alındı. 50 işletme üzerinde uygulanacak olan projemizin ilk aşaması eğitim olacak. Markalaşma süreçleri, sürdürülebilir marka stratejileri konusunda bilinirlik, farkındalık oluşturulması ve bu süreçlerin benimsetilmesine yönelik eğitimler verilecek. Ayrıca eğitime katılan işletmelerden birbirlerine benzeyen sektörlere göre gruplandırma yapılarak, aynı sektörün dünyadaki büyük markalarının gelişim süreçleri, vaka inceleme yöntemi ile izlenecek. 

İŞLETMELERİN MARKALAŞMA SÜRECİ İÇİN KAYNAK NİTELİĞİNDE

Danışmanlık aşamasında; Markalaşma eğitimleri sonunda yapılacak analiz ile markalaşma süreçlerini uygulamaya gönüllü ve yetenekleri, yetkinlikleri, eğilimleri yüksek olan ilk 5 işletme belirlenecek. Bu 5 işletmeye sunulacak danışmanlık hizmeti ile her bir işletme için temel düzeyde markalaşma modeli geliştirilecek. Analiz aşamasında ise, projeye katılması hedeflenen 50 işletme üzerine yapılacak anketler ve görüşme tekniği ile oluşturulan veriler, raporlaştırılarak gelecek dönemler için kılavuz niteliğinde kaynak hazırlanacak. Böylece bu proje sonuçları, geleceğe dönük olarak markalaşmaya yönelik gerçekleştirilecek projelere de yol gösterici olabilecektir” ifadelerine yer verdi. 

YORUMLAR

  • 0 Yorum
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR x
BU SENE ULUSLARARASI DÜZEYDE
BU SENE ULUSLARARASI DÜZEYDE
Beylikbağı’na Güzide Tesisleri Geliyor
Beylikbağı’na Güzide Tesisleri Geliyor