Farabi’ye verimlik testi
Reklam

Farabi'ye verimlik testi

T.C. Sağlık Bakanlığı Verimlilik ve Kalite Uygulamaları Daire Başkanlığı tarafından yürütülen yerinde değerlendirme faaliyetleri kapsamında; Darıca Farabi Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde verimlik yerinde değerlendirmesi gerçekleştirildi.

Farabi'ye verimlik testi

T.C. Sağlık Bakanlığı Verimlilik ve Kalite Uygulamaları Daire Başkanlığı tarafından yürütülen yerinde değerlendirme faaliyetleri kapsamında; Darıca Farabi Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde verimlik yerinde değerlendirmesi gerçekleştirildi.

Farabi'ye verimlik testi
18 Ocak 2019 - 13:30

Hastane Başhekimi Doç.Dr.Mustafa Güneş “ Hastane yönetim ve kalite ekibimize, emeği geçen tüm personelimize ve değerlendirme ekibine teşekkürlerimizi sunarız." dedi.

"VERİMLİLİK YERİNDE DEĞERLENDİRMESİ" NEDİR?

Sağlık tesislerinin etkinlik ve verimliliğini ölçmek, eksikleri yerinde görmek ve kaliteli, verimli hizmet sunumunu gerçekleştirmek ve sürekliliğini sağlamak, amacıyla oluşturulan yerinde değerlendirme ekipleri, sağlık tesisleri ziyaretleri sırasında tüm unsurları göz önünde bulundurarak süreçleri gözlemlemekte, tespit ettikleri problemlere, yöneticilerle beraber çözüm yolları aramaktadır. Amaç; problemleri kaynağında tespit edip çözüme kavuşturmaktır. Kaynağında çözüm üretilemeyen problemler ise hazırlanan raporlar vasıtasıyla Sağlık Bakanlığı'nın ilgili bölümleriyle paylaşılarak, saha ile merkez arasında bağlantı sağlanmaktadır. Ayrıca gözlemciler tarafından bir sağlık tesisinde tespit edilen iyi uygulama örnekleri, diğer sağlık tesisleri ile paylaşılmaktadır.

HEDEFLER DEĞERLENDİRİLİYOR

Gerçekleştirilen değerlendirmelerde; sağlık tesislerinde etkinlik ve verimliliği değerlendirmek, problemlerin kaynağında tespit edilip çözüme kavuşturulması ve verimli hizmet sunumunu gerçekleştirmek amacıyla tüm veriler gözden geçirildi. Hastanenin Acil servis, eczane, laboratuvar, yoğun bakım, idari birimler, poliklinik birimleri değerlendirilerek; randevulu işlemlerde süreçlerin kayıt altına alınarak veri doğruluğunun artırılıp, acil servis ve poliklinik yoğunlukların azaltılması, randevu sürelerinin, tetkik ve işlem sonuç verme sürelerinin kısaltılması, ameliyathanelerin etkin kullanımı, yoğun bakım ve diğer hizmet süreçlerinin iyileştirilmesi değerlendirmenin hedefleri arasında olduğu hedefleniyor.

 

YORUMLAR

  • 0 Yorum
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR x
Şampiyon, son hafta Mersin deplasmanında
Şampiyon, son hafta Mersin deplasmanında
Çiftçi, vatandaşlarla iç içe
Çiftçi, vatandaşlarla iç içe